söndag 1 mars 2009

28 feb

Vi var uppe som vanligt 7.15, jag trött å hes... Vi åt frukost å packade inför gbg idag medan A fortfarande sov. Molly sov hela bilresan ner, å vaknade nöjd i bilbarnstolen. När vi kom in i mässan så satt hon framåt lutad i vagnen med huvudet cirkulerande som en karusell. Hon tröttnade till slut att sitta i vagnen å fick komma upp i babybjörnen, som hon även sov en stund i. Mkt folk var det, träffade dock alla jag visste skulle komma på mässan + några till trots denna massiva folksamling. Hittade två Nova star kjolar samt ett par jeans till Molly. Efter mässbesöket åkte vi till morfar där Molly var både hungrig, trött och sömnig... så var lite blyg till att börja med. Vi stannade ett par timmar innan vi fortsatte hemåt. Väl hemma blev det mat, grytbitar å klyftpotatis. Efter maten var det dags att natta Molly så jag lade mig å amma.. vilket ledde till att trötta jag somnade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar