lördag 7 mars 2009

7 mars

Hmm Molly vaknade vi 2 å ville amma, å jag i min trötthet orkade inte flytta över henne till spjälsängen igen.... dåååligt av mig!! Vaknade iaf någorlunda utvilad när Molly sparkade å nöp mig... hon stånka å stöna oxå så det blev ilfart till toaletten där hon satte ett jättelass. Sen hade jag en helnöjd dotter. Jag passade på att gå ut på promenaden strax efter nio innan A vaknat så han kan få sova i fred. Det blev den långa rundan runt 8 km har jag räknat ut med eniros nya funktion... Det gick vi på 1 timma å 15 minuter.. svettigt värre kan jag meddela er! När vi kom hem blev det lite mellis innan jag drog igång dammsugaren, skurhinken å mattpiskan... för här skulle det vårstädas. Vi har väl slarvat lite med städningen sen Molly kom, tagit det mest ytliga bara. Jag kan dock säga att sovrum, tvrum, Mollys rum, hallen och köket är reeeeeena nu. Men jag hann inte färdigt idag utan har toaletten å vardagsrummet kvar utöver källarvåningen då. Molly har varit snäll hela dagen trots att hon mest fått umgås med pappa. lika bra det för hon har börjat lägga till med att börja yla när jag är omkring...:-( Vi var hos syrran å tvättade en av mattorna på kvällen samt fick lite kvällsmat innan Melodifestivalen. Pitabröd med massa goda tillbehör Mumma!!! Resten av kvällen har jag suttit här framför dumburken å tävlat så kika in på tävlingsbloggen:-) Må väl å ha det gott!

Min faster/gudmor har varit gullig å lagt upp massa fina bilder med mitt namn, kika gärna in hos henne En Sekreterares drömmar å verklighet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar