måndag 13 april 2009

13 april

Molly vaknade vid 03.20 inatt å ville komma amma hon hade sovit är 1 timma å 20 minuter längre än hon brukar i sin spjälsäng... en positiv trend:-) Hon har varit lättare att natta de senaste dagarna, hon ammas men somnar inte med tutten i munnen...jippiiiiii! Hon sover längre perioder oxå, å är lättare att natta om... framsteg, me like;-) Molly har fått ägna dagen med A medan jag röjt i trädgården igen... puh* det tar aldrig slut!! Jag har skyfflat undan jord, flyttat en stor rosbuske å grävt igen ett land å rensat ogräs ogräs å ogräs... Iom att jag tillbringat hela dagen i trädgården å varit ifrån Molly så har det inneburit 0 amning mellan 7-18... fröken var riktigt glupsk när mamma äntligen bjöd till vid 18 efter dusch för oss alla tre. Senare på kvällen blev det Pizza för mig å gubben det hade vi båda förtjänat å gott var det oxå.

1 kommentar:

  1. Heej! Här kommer min första fråga ang trädgårdsarbete.. Vi har jättemånga buskar på tomten som jag inte har någon aning om vad det är för något och vill ta bort. Är det bara att klippa ner och sedan gräva upp roten? Eller är det på nått speciellt sätt man ska göra det? Sen hur flyttar man buskar? :-)
    Vill greja där ute men känner mig som ett stort frågetecken där ute ;-)
    Kram på er!

    SvaraRadera