fredag 17 april 2009

17 april

Molly fortsätter att envisas med att vakna tidigt, idag började hon med att vara vaken när A steg upp vid 05.45 för att sen börja gnälla, sparka på mig vid 06.30... men jag vill inte börja gå upp tidigare! Vet med mig att det leder bara till ännu tidigare morgnar, har nämligen en systerdotter som tycker att dagen börjar vid 05 ALLA dagar. Så 7.15 är den tid jag tidigast stiger upp!!! Så Molly fick hålla på... det ledde till att hon till slut somnade om:-) Fast jag blev ju lite stressad när vi vaknade vid 08.55!! Tur att det var Utedag på öppnis som började vid 10. När vi åt frukost så ringde en handläggare från försäkringskassan å hade lite frågor, vilken tur att de ringde slapp jag ju sitta i telefonkö för att få ordning på min ändrade årsinkomst som inte blivit ändrad!! Hon hade dock nga frågor som jag inte kunde svara på så hon fick återkomma senare på mobilen, frågan löste jag snabbt med ett par telefonsamtal men sen fick jag vänta till i em innan hon ringde. Var lite orolig för att hon skulle ringa medan vi var på babysimmet men hon lyckades ringa innan som tur var!! Molly lekte med Millie och Linus under fm å när jag ville gå med henne föredrog hon att sitta riva gräs å helst av allt smaka på det oxå!! Sen blev det lunch å middagslur innan det bar av till simmet. Farmor kom dock förbi under middagsluren å gjorde den kortare för Molly vaknar så fort det låter annorlunda... den genen har hon inte fått av mig!! Jag kan somna när som, hur som å var som!! Molly stortrivdes på babysimmet å plaskade både högt å lågt, å klarade att komma ikapp de övningar vi missat de senaste gångerna. Efter simmet gick vi förbi farmor å Molly fick sin Mellis, efter en stund kom A å farfar från jobbet. Vi gick hemåt då det var dags för nedvarvning å nattning för Mollys del. Molly har vaknat lite tätare igen men kanske är det tanden som spökar? Hon är nöjd å glad för övrigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar