lördag 18 april 2009

18 april

Idag vaknade fröken 7.20, vi är i fas igen!!!! Tänk vad utvilad och glad man blir för det lilla:-) Vi skyndade oss att äta frukost å göra i ordning oss så att jag snabbt kunde komma till trädgården å jobba. Jag har rensat bort nästan all ogräs, flyttat på stenar å röjt bort all bröte under Friggeboden. Tungt och uttröttande är det!! Imorgon ska jag schakta ut mer jord runt Friggeboden efter att jag plockat upp fler stenar:-) SEN kanske jag kan så lite gräs... Medan jag grejat i trädgården har A å Molly gått en promenad å bl a tittat på vattnet i Viskan och sen satt de tittade på mig i gräset å kivades om gräset som Molly ville äta:-) Roligt tyckte både Molly å A
Fram på em så avslutade vi i trädgården för att gå iväg å kolla på BöllaRännet... idrottsklubbarna har sålt lotter å sen häller de i massa bollar i Viskan vid Mölarps kvarn å sen är det folkfest för att följa första bollen i mål:-) Efter att bollarna passerat kvarnen brydde vi oss inte om det mer..lottlösa som vi var. Vi gick en promenad ist, Molly somnade i vagnen efter halva vägen. När vi kom hem så grillade vi innan det var dags att natta Molly, redan vid 18 men det hade varit en händelserik dag för henne med... jag somnade och å vaknade inte förrän klockan 22 igen. Så nu har jag duschat å bloggar för glatta livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar