söndag 19 april 2009

19 april -Molly 9 månader

Lyckan är kort.. idag vaknade fröken tidigare än jag ville, men Molly verkar acceptera att bli nonchalerad å gjorde inte lika mkt väsen som tidigare morgnar. Strax efter sju steg jag upp å startade dagen... för att inse att det var kallt i hela huset inte bara i sovrummet:-( Vi har ju stängt av pannan då det varit så varmt inne ändå p g a solen... men det var bara dags att sätta på den igen. Även elda i kaminen så mina stelfrusna fötter å händer fick igång någon cirkulation. Vi åkte å storhandlade på fm, 2 timmar var vi borta. Å osmidiga föräldrar som vi är insåg vi att vi glömt ta med oss någon mellanmål till Molly... för efter att man gått i en matbutik så är det inte så konstigt att fröken är trött, hungrig, kissig i blöjan å bajsnödig! Kom dock på att vi köpt bananer så vi stillade den värsta hungern hos Molly å hann faktiskt hem hela vägen innan hon blev alltför irriterad. Efter ett besök på toastolen, blöjbyte å lite mat så nattade jag henne. Molly sov 2 timma själv å sen somnade jag jämte henne och vi sov ytterligare 2 timmar... På em kom Moster med familj å grillade hos oss, riktigt gott. Ozzy deras hund var oxå med för första gången. Molly var svår att natta, inte så konstigt när man sovit hela em. 21.30 lyckades jag äntligen söva henne efter många försök!!
Bilddagboken är uppdaterad:-) En del av er är ju snabba å har redan sett det;-)
Tänk att det redan gått 9 månader, kan inte tänka mig ett liv utan vår lilla solstråle!!

1 kommentar:

  1. Känner igen det där med pannan, så tycker man att det är super varmt på dagen & så blir det iskallt på nätterna.
    Grattis till lillans 9 månadersdag! Simon firar sin på torsdag, fy vad tiden springer iväg. Ha en bra dag/Janeth

    SvaraRadera