fredag 3 april 2009

3 april

Detta helt underbara väder!!! Jag trivs å känner hur min vintertrötta kropp börjar att tina upp. Molly väckte mig med att använda sin numera kontrollerade pincettgrepp till att nypa mig på brösten tills jag vaknade... mmm tycker om vår dotter;-) Molly har blivit bättre, jag har dock gett henne Bricanyl som är luftrörsvidgande å slemlösande som dr ordinerade, en gång om dagen sen i onsdag å det har hjälpt. Hoppas att hon blir helt bra nu när det varma vädret anländer.
Upp å röja, äta frukost andra nödvändiga bestyr innan vi satte vår kos mot öppnis tillsammans med Malin å Linnea. Molly stortrivdes med att komma ut bland annat folk än mamma å pappa, hon är nog oxå lite trött på denna isolering. En promenad i detta varma vårväder var ju bara ett måste, Molly var vaken å satt vakande i sin vagn. Ville inte missa något, vilket resulterade i en väldigt trött tjej när vi väl kom hem. Det blev middagslur ist för lunch, jag passade på att läsa ut Snömannen av Jo Nesbo. När Molly vaknade å fick sätta sig på toa då hon behövde bajsa, hade kräkts nga gånger på öppnis.. Denna gången blev det resultat, hon brukar ju göra det efter frukost men det blir ju rubbat när man ska iväg... A kom hem å jag var tvungen å visa vår dotters försök till att gå när man håller i händerna samt hur hon drar sig upp till stående där hon kan få bra tag. A fick henne att gå med gåvagnen, med lite hjälp förstås, sen fick hon sitta i den å bli körd runt i huset... hihi hon tyckte nog det var rätt roligt!! Em/kvällen har vi tillbringat ute i trädgården där det röjs för fullt just nu:-) Älskar våren å sommaren, jag blir så pigg av solen å det varma vädret. I helgen blir det ännu mer röjning i trädgården, takmålning å marknad i Varnum som hägrar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar