torsdag 9 april 2009

9 april

Dagen började på Navet där vi var tillsammans med öppnis, där var vi i 2 timmar. Det fanns mycket att titta på och undersöka men i slutändan var det skosnörena som var intressantast för Molly! Vi fikade gott med min bakade tårta, riktigt onyttigt å mumsigt!! Efter Navet fortsatte vi till rehabkafét på lasarettet för att äta lunch innan vi skulle skiljas åt. Jag skulle till min S-HLR och A skulle visa upp Molly ensam på jobbet innan han tog sig hem. Efter 3 timmars pumpande å pussande på en plastdocka så var jag å övriga i min grupp godkända. Jag tog mig mod å startade mitt projekt... JAG skulle GÅ hem!!! Från Borås lasarett till Fristad, cirka 15 km!! Kom iväg 16.10 och var framme vid statoil i fristad 18.15:-) Duktig flicka :-D Under min promis så hittade jag både tussilago å vitsippor, det är verkligen vår!!!! Vädret var oxå på min sida, soligt å varmt så det blev verkligen en angenämt att raskt promenera mot ett bestämt mål men utan allt för stakad resa.
A mötte mig med Molly i vår lånade sulky från syrran.... vår vagn har bristningar i plastdelar på bägge sidor...hmm den är bara använd i 8,5 månad!!!! En snabb sväng till syrran,City å sen hem för att röja upp innan A å Molly hann komma hem för sen var det blev dags för mig att natta fröken. Molly var verkligen lätt nattad idag, har dock vaknat till nga gånger men somnat som en stock efter 5 minuters amning. Hon är helt slut min lilla stackare som varit så redig med pappa idag, inte skrikigt å t o m sovit 1,5 timma under em utan hjälp av tutte.

3 kommentarer:

  1. Man har nästan glömt hur mycket det var!

    Ha en riktigt Glad påsk med massor med Gott!

    Kram Maud

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en trevlig påskhelg.

    SvaraRadera
  3. Det var ingen liten promenad! Från oss in till "storstan" är det 17km, men tar nog emot att gå den vägen.. Min syster och hennes pojkvän däremot har gått en gång.

    Ha en skön påsk!

    Kram,Lotta

    SvaraRadera