måndag 11 maj 2009

11 maj

Glömde ju skriva igår att Molly sov mellan halv nio till tjugo i fyra.. 7 timmar!! Jag som hoppades att det skulle fortsätta i natt men icke då var i gamla spår igen med uppvak runt två. Vi är iof på rätt spår med nattningarna, A nattade om henne inte 1 utan 2 gånger igår kväll, fatta så skönt!! Både för mig å honom. Fröken vaknade vid sex men det var nog för att A var upp å på väg till jobbet, hon somnade om å vaknade vid åtta. Jag bara ont i armarna å bena, lite stel i ryggen men inte ont.. tack för massagen älskling:-) Fröken åt dåligt till både frukost å mellis, men hon fick i sig lite banan innan vi gick ut på promenad. Det fick bli ett långsamt lunk till nabben med kameran i högsta hugg i hopp om bra bilder... några blev det iaf. Apropå bilder så har jag uppdaterat bilddagboken under gårdagen! När vi kom hem åt hon bra till lunch å ytterligare lite till när jag åt lunch. Vi somnade i soffan framför Tv å sov 2 timmar!! Så inte hann jag med det jag hade tänkt innan A kom hem, sortera skräp innan vi åkte till sopstationen.. Jag passade på att bada Molly, både för att det behövdes å för fästingkontroll. A kapade bokhyllan under tiden som vi ska ha i matkällaren, det blev bra. När vi var klara med badet så sorterade jag å Molly skräpet.. mkt blir det! Jag nattade Molly medan A åkte å lämnade skräpet. Fröken åt upp hela gröten, borstade sina tänder, vi läste saga för att sen amma lite. Men så svår sövd hon är idag tog det 1 timma igen, hon somnar men sen vaknar hon när hon läggs ner i sängen... som innan..blää Det går dock att få henne ligga kvar i sängen till slut å oftast sover hon lite längre utan att vakna:-) Logiskt va... nu har hon snart sovit 3 timmar utan några uppvak, hoppas det håller i sig:)

1 kommentar:

  1. Vinnaren av blå elefant presenterades i bloggen igår..
    kika in om du glömt kolla vem som vann, vem vet kanske du hade turen... om inte, så har jag 2 Grymma tävlingar som du inte får missa
    ha det toppen

    kram

    SvaraRadera