fredag 15 maj 2009

15 maj

Molly var en solstråle när hon vaknade idag och när hon buffat på mig så jag vaknat så fortsatte hon till A. När hon fått upp mig så var det inte långt efter som A steg upp oxå. Idag befann sig öppnis på Ramnaparken från kl 10, så vi kunde ta det lugnt på morgonen. Vi åkte förbi City å köpte fika till oss och Ida, hon skulle möta oss på Ramnaparken. Molly fick gunga, rota i sanden och vara med å mata fåglarna. Vi fortsatte hem till oss därifrån, Molly passade på att sova i bilen och en liten stund i sängen totalt typ 20min:-S Vi(läs A å Ida) lagade grönsakssoppa och rabarberpaj, mumsigt å lyxigt:) Rena rama semestern för mig! Vi åt soppan, sen lekte vi med Molly en stund innan de var dags att bege sig till babysimmet. Ida skulle vara med som åskådare idag och vi passade på att göra henne till fotograf;-) Molly överförtjust som vanligt!! Det blev fler dykövningar, balans i badring och sen hålla tag i mamma/pappa för att sen avslutas med dyk sittande från kanten:-) Molly är fortsatt super duktig å modig, vår lilla vattenmarodör;-) Efter badet begav vi oss hemåt igen för att smaska i oss vår goda rabarberpaj:-) Ida begav sig hemåt å Molly var dödstrött... men vi höll henne uppe en stund till så hon skulle orka äta lite gröt. SEN tillbringade vi 3 timmar med att söva en övertrött=överaktiv dotter!!! Snacka om andra andningen... Resten av kvällen har ägnats åt att hitta en sulky som både jag å A gillar å tror passar å Molly. Jag tror att vi enats nu gäller det bara att hitta en till försäljning;-) Har två krokar ute å hoppas på napp de närmaste dagarna!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar