torsdag 21 maj 2009

21 maj

Jag klev upp med Molly strax innan sju så A skulle få sova i fred. Efter frukost så tog vi en lång promenad runt kyrkan som vi brukar, vi stannade och tittade på vattnet vid Kröklings kvarn. Molly blev facinerad som vanligt när vatten är inblandat:p Fröken höll på att somna efter halva rundan men vaknade när jag rullade upp ventilationsluckan å sen var hon inte trött längre:( Hon fick lite fruktpure vid ån på grusvägen bakom kyrkan. A var uppe när vi kom hem, nyduschad å rakad....mmmm så gott:) Vi fastnade framför Tv en stund medan Molly sov å så lade jag upp mina första tradera auktioner innan jag gick ut å rev mossa, krattade medan jag lyssnade på P3. A gick ner till sjön med Molly å hon var lika förtjust i vattnet då. När mina älsklingar kom tillbaka så fick jag en paus då A kom med en Magnum Temptation. Jag fortsatte i trädgården medan A å Molly tittade på men de gick in efter en stund för att laga mat å leka. Mossrivningen tog hela em och kvällen så A fick natta Molly idag vilket gick bra... men hon vaknade igen efter tio minuter som hon gjort de senaste dagarna och andra nattningsförsöket misslyckades då jag råkade visa mig:S Sen var det kört, hulkningarna blev om än värre när hon fick syn på mig. Så det var bara att langa fram en tutte... Molly var dock pigg å inte alls villig att sova så jag å Molly gick ner å duschade/badade medan A fick gå ut å springa iväg till skrölen med resten av mossan. Molly har vaknat en gång till efter en timma men sover sött just nu:)
Jag kom på vad det var jag glömde igår.. Molly uppdateringen;) Fröken har börjat att huka sig ist för att sätta sig alla gånger.. så nu är det stå - huka - sitta -huka -stå osv. Sen är hon helt begaistrad i att säga titta å säger det in i det sista innan hon somnar å tydligen så säger hon det i sömnen oxå enl A som kommit hem mitt i nätterna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar