tisdag 26 maj 2009

26 maj

Molly har vaknat i natt å jag har hämtat henne men jag kommer ihåg inte när, hon vaknade halv 6 i morse men började inte böka förrän närmare 6. Jag kikade i blöjan å det var nerbajat idag igen... MÅSTE vara penicillinet! Hoppas iaf. Efter blöjbytet var fröken klarvaken å det var ingen ide att gå å lägga sig så A fick lite sovmorgon själv i sängen... Vid nio klampade vi till Malin för att sen dra vidare till Öppnis. Idag var det riktigt roligt, 6 av nio i föräldragruppen fanns på plats:) De små börjar bli allt mer rörliga som högljudda. Promenad runt kyrkan som vanligt med Linnea å Malin som sällskap, lika trevligt som vanligt! När vi kom hem blev det lunch å passade på en auktion på Tradera som jag gärna ville vinna och vann oxå;) Så nu har jag en Levis klänning till Molly när hon är 18 mån... Molly suktade efter min mat hela tiden med stora ögon å smackade mun trots att hon precis själv ätit, så hon fick lite spagetti av mig som distrahering. Jag skjutsade A till jobbet och åkte vidare för att tanka, hade tänkt hinna med att åka förbi jobbet å säga hej men det hanns inte med.. ska se om jag hinner med det imorgon ist. Farfar kom till AVC så vi kunde ta oss till Skene där Farmor låg efter sin höftoperation, hon blev glatt överraskad av vårat besök:) Molly var duktig å sov på vägen till Skene. På avdelningen var hon dock lite rastlös och högljudd efter en stund, tur att hon lyckades charma farmors rumskamrater så hon inte verkade störa allt för mkt. Hemresan var dock lite besvärligare mot slutet då Molly var både hungrig å trött. Väl hemma så tog det 45 minuter att natta fröken, hon somnade lagom till Äntligen Hemma som jag faktiskt glömt skulle sändas idag:p

1 kommentar:

  1. Molly börjar bli stora damen ser jag. Fin bild i headern. Ha en fin fortsättning på veckan.

    SvaraRadera