torsdag 28 maj 2009

28 maj

Molly sov 6 timmar, mellan nio och tre igår innan hon vaknade å fick komma jämte mig. Hon vaknade vid 6 å ville upp men vi lyckades förhala det. Vi tog en dusch innan vi åt frukost, A gick på toaletten med henne å Molly skötte sig som hon skulle. Skönt det verkar som vi är tillbaka i samma takter igen. Idag har vi varit och åkt modelltåg hos Ångpanneföreningen vid SP. Julia och Linnea kom oxå, Julias mamma Carina hade glömt sina skor i plastpåsen hemma å hade bara sina innetofflor... tur var att Elisabeth öppnisfröken hade med sig sina gummistövlar så hon kunde få låna;) Molly tyckte det var intressant att åka tåg till en början men tröttnade fort som de andra. Vi fick lite kalla händer då vädret var blåsigt å lite kyligt i skuggan. Efter åkturen blev det fika innan vi tog oss till stan för att äta lunch, vi fick med oss Carina/Julia och Malin/ Linnea oxå:) Vi gick ett besök på Åhlens å Cervera innan lunchen... på Åhlens upptäckte Carina att Molly hade en tand å nr 2 verkade vara på G i överkäken!! Så förvånad jag blev... tyckte iof att hon gnisslade tänder igår men tänkte inte på att titta efter tänder. Efter lunchen blev det ett besök på Mido´s, Malin å jag åkte även vidare till Nowalis utförsäljning innan vi skildes åt. Jag åkte hem då Molly inte riktigt varit på humör under em så hon kan få leka av sig... det har ju blivit lite av den varan denna vecka. Jag hade tänkt hitta en födelsedagspresent/Mors dag present på stan men jag får ta det på lördag ist. Molly var relativt lättsövd idag men har ist vaknat fler ggr under kvällen. A har målat grinden och även sikat ihop min odlingslåda.. så nu är det dags att flytta på jordgubbarna...
Det verkar som min kusin har fått sitt tillskott till familjen, en grabb om ryktena stämmer=) Stort Grattis till Er!!!! Ser fram emot att få träffa den lille!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar