måndag 4 maj 2009

3, 4 maj

3 maj; Vaknade med skav i halsen å kände mig trött... undrar om det är förkylning på G? Vi har inte gjort något mer än ätit, sovit å lekt... Molly har lärt sig att sätta sig ner från stående utan att slå ihjäl sig vilket övas flitigt... upp, ner upp, ner, upp ner... ja hon verkar inte kunna tröttna på det. När jag nattade Molly vilket inte var den enklaste uppgiften ikväll... det tog 2, 5 timma innan hon kunde komma till ro å somna!! Riktigt frustrerande... Inte nog med det så hade jag svårt att somna!

4 maj Fröken vaknade vid tjugo i två jag hade inte somnat så mitt projekt med att få henne att sova i sin säng hela natten sattes på prov... å faljerade totalt!! Efter 40 min och en klarvaken Molly så tröttnade jag å hon fick komma till mig, där somnade hon som en gris! Hon vaknade i vanlig tid å det var inget annat än att kliva upp fast jag försökte förlänga morgonstunden..snooza;-) med en amning till men det köpte inte fröken idag. Dagen ägnades åt att trampa, kratta å platta jord med en lånad vält.. Tack Malin:-) En promenad vid lunch tid med Malin å Linnea som sällskap för att efter att vi lagat mat återgå till att ta ihjäl barrbuskarna på framsidan... där har våra Buxbomsbuskar fått ta plats ist Molly började visa trötthetstecken redan vid 18 idag så jag passade på att ge henne kvällsmat samt köra kvällsrutinerna å lägga henne... idag tog nattningen en kvart!!! Nu ska jag ta en dusch å tvätta mina svarta jordiga fötter!! Molly kan för övrigt ställa sig upp och sätta sig ner själv mot köksstolarna.... gaaah* nu är det verkligen dags att barnsäkra!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar