torsdag 16 juli 2009

16 juli

Molly fortsätter att härja på nätterna, å jag sover allt tyngre:p A var uppe å hämtade fröken vid 4, jag vaknade till lite när han lade henne jämte mig... Trötta å sega är vi alla tre p g a dåligt med sömn på nätterna, så A fick sova till halvtio innan jag å Molly kröp ner igen efter att varit uppe sen sju... vi somnade medan A gick upp. Vi vaknade först strax efter tolv!!! A hade hunnit med en massa under tiden så nu är bodegan äntligen urröjd, det har varit en soptipp för saker som vi inte riktigt vet var vi ska ha alt behöver sorteras in i lådor å hamna i förrådet... Nu ska jag bara ta tag å dammsuga där nere för det har inte blivit gjort på väääääldigt länge. Vi gick en promenad med Malin å Linnea innan det var dags för A att åka till jobbet, jag å Molly åkte till mormor efter en stund för att jag ville bli vid overlock:en å sy mina vimplar:) Mormor å morbror fick ett skönt avbrott i sitt packande;) Vi fikade och fick mormors goda smördegsknyten med ris å köttfärsblandning, Molly var oxå med å mumsade glatt i sig en hel del... konstigt för hon brukar inte gilla grynig konsistens. Jag visade mormor Mollys gångtalanger, det är inte långt borta nu... hon fick hålla i min nyckelband som inte är det minsta stabilt när den är slapp å gå fram å tillbaka i hallen.. det är mer mentalt att hon ska våga själv;) Klockan hann bli halvnio innan vi lyckades pallra oss hemåt. Molly somnade i bilen.. skönt för då slapp vi kivas om amningen:p Näe nu ska jag börja dammsuga så jag får det gjort!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar