fredag 31 juli 2009

29 juli

Idag var vi ute på vår gamla vanliga promenad med familjen Svärd på förmiddagen. Efter lunchen åkte mamma till jobbet, eftersom hon jobbade kväll. Dagens uppdrag för mig var att dammsuga och handla inför festerna på torsdag. En stund efter att L hade åkt till jobbet ringde farmor. Hon ville ha besök, men när jag sade att vi var tvugna att åka och handla så ville hon hellre passa Molly under tiden. Efter att ha lämnat av Molly, så ändrade jag mig och passade på att åka hem och dammsuga istället, eftersom handling brukar funka alldeles utmärkt med Molly, men hon blir uttråkad av att följa med runt på dammsugningsrundan.

Efter att jag sprungit runt huset stack jag upp till farmor och Molly igen, men när jag ebrättade ovanstående så tyckte farmor att jag gott kunde handla också. Så iväg stack jag. När jag kom tillbka hade farfar kommit hem också, så vi fikade en stund innan det var dags för hemgång.

Även ikväll hade Molly feber (38,8), och var extremt svårsövd och vaknade flera gånger under kvällen. Men det är ju bara och gilla läget, hoppas fortfarande på att det är mässlingsvaccinet som spökar...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar