torsdag 20 augusti 2009

19 aug

Idag tassade vi upp vid halv nio hela familjen. Efter seg start med frukost röjde vi i Mollys garderob. Det tog sin lilla tid. Promenaden fick därför justeras ner till det nödvändigaste, dvs besök på city å apoteket. När vi kom hem igen fixade vi lunch åt oss, det blev lax med fetaost. Molly smaskade mest på morötterna. Det är lite konstigt att hon inte är så förtjust i den rätten, hon brukar tycka att lax i andra rätter smakar toppen.

Eftersom Molly inte sovit något på förmiddagen så hela familjen gick å lade sig efter maten. En timma senare vaknade jag och gick uppå tvättade lite grann. Jag kände mig inte helt hundra, hostade lite segt slem och kände mig lite infekterad i bröstet, så jag hamnade framför TV:n med lite varm honungsmjölk.

Klockan 18.oo tassade L upp, och Molly fortsatte att sova till 18.3o. L var tvungen att väcka henne, hon belönades med ett stort leende av Molly som var nöjd och glad när hon vaknade. Efter detta var L utvilad och smet ut och målade klart friggeboden, medans jag och Molly fixade kvällsmat. Molly fick sin första omelett, och hon smaskade gladeligen i sig hela. Tyckte nog det var JÄTTEGOTT!!!

Kvällen tillbringade jag å L (efter att hon speednattat Molly på typ 25 min) framför den gamla filmen Grottbjörnens folk, är faktiskt ganska bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar