fredag 29 januari 2010

Känning av framtida logitik...

idag fick pappa bekänna färg och gå upp tidigt för en gång skull:) Han hade tackat ja till en A tur vilket innebär 06.45-15/eg. 16 men han kunde inte jobba mer än till tre. Molly vaknade och jag vaknade när han gick upp så särskilt smidig va han inte;) Jag och Molly kom ur sängen vid halv nio efter att hon brötat runt som en dåre, jag fick världens största leende när jag höll upp ögonen mer än 5 sekunder "Mamma har vaknat"- puss fick jag också. Gullungen. Efter att vi ätit frukost, duschat och klätt på oss så tog vi en sväng till Öppnis, sena till sångstunden för första gången!! Väl på Öppnis så träffade jag en gammal arbetskamrat med sina två fina töser. Även andra kändisar fanns där att umgås med. Molly saknar nog sin parhäst Linnea som börjat på dagis, Molly har aldrig varit så här blyg som nu. Efter lunch så passade Molly på att kissa på pottan innan vi försökte natta middagslur men det ville hon inte så farmor som kommit medan vi hållit på fick göra ett försök senare när jag åkt till jobbet. Farmor skulle jobba kvällen så farfar kom hem tidigare från jobbet för att passa Molly resten av timmarna, det blev till slut han som fick söva Fröken med en promenad. Pappa och farfar åkte till babysimmet ihop. Molly är som vanligt helt galen och vill bara dyka från kanten...
Jag fick en fredag som heter duga på jobbet, vem behöver komma ut å springa egentligen;) Hoppas bara morgondagen blir lugnare. Lämnar er idag med en vinterklädd Molly på väg hem från Öppnis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar