söndag 31 januari 2010

Mirjam 5 år!


(tog ingen bild på henne idag.. bara massa på Molly. Hmm undrar hur jag tänkte där? Men en bild från julen 2008 får duga.)

Stort Grattis till Mollys kusin Mirjam som blir 5 år igår! Fast kalaset för släkt var idag då en så stor tjej vill ju ha tjejfest numera. Vi passade på att öka på skokontot lite för henne. Vi blev bjudna på kycklingsallad och glass, Molly mumsade på som bara den. Molly lyckades lasta av lite i blöjan 2 gånger under de två timmar vi var hos kusinen, till svågerns stora förtret. Loke låg och tryckte mot pappa efter att han till slut lugnat sig. Han blir så glad med massa nya människor så att svansen går som en propell. Snart hägrar arbete för min del och tur är väl det för annars segar jag till mig, sömnkontot skulle behöva fyllas på. Jag jobbar fortfarande med att fylla på bilder till dagboken men den vill inte riktigt vara så snabb som jag så hälften av bilderna orkar den inte ladda upp så jag får ta det i omgångar. Skickar med en bild på Molly som hjälper pappa och städa innan farfar och farmor kom på besök igår...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar