onsdag 24 februari 2010

Harlortar och sömn

Molly vaknade tidigt och ville upp med en gång och var måttligt road av att jag ville ligga och dra mig. Pappa skulle ju få sovmorgon så efter nästan en timma så fick jag ge mig och pallra mig upp. Efter frukost så lade jag mig på soffan i vardagsrummet medan Molly härjade med alla leksaker. Jag somnade efter en stund och sov hårt när pappa steg upp vid tio, hihi ja så kan det gå;) Molly hade varit redig och inte hittat på mer bus an vanligt. Jag fortsatte sova ända fram till halv tolv! Pappa hade t o m klippt Mollys naglar med musiken med Gummi bear högt spelande på repeat typ 8 gånger utan att jag vaknade, lite trött kanske?!


Jag har slumrat till och från hela dagen, när jag skulle natta Molly för middag och natta om henne och sen under e m i soffan och sen somnade jag när jag nattade henne inför natten och vaknade efter 2 timmar. Missat hela den fina dagen, jag som hade många planer för idag. Kroppen tar sin rätt som vanligt.
Molly har haft lite besvär med magen de senaste dagarna, det kommer bara små harlortar så nu har jag satt in alla insatser. Mer katrinplommon idag och sen magmassage och temptagning, hoppas på resultat imorgon.
Det märks på Molly att hon brukar vara i farten och inte sitta hemma, hon har klättrat på väggarna idag när vi inte hittat på ngt särskilt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar