onsdag 17 mars 2010

Navet i vårt liv

Full fart hela tiden. I söndags ägnade jag och Molly hela dagen år farmor och farfar. Vi gjorde bl a ett gemensamt besök på Ikea. Pappa vaknade tidigt och tog sig till Helsingborg tillsammans med Franken för att hämta hem en Camp Let. Ja vi ska bli campare:) Tält kändes lite omständigt och husvagn för stort så vi kombinerar och skaffade en tält på släpkärra för er som inte vet vad det är.
Vi har redan fått många inbjudningar till olika delar av Sverige vilket vi tackar för:) Ska bli roligt att komma iväg ut i Landet och härja.

Måndags var som vanligt Öppnis och sen jobb. Molly tycker om att släpa med mig runt numera och verkar vara busigare när jag är med av ngn konstig anledning. Fröken åker mkt ruschkana och målar en hel del numera. Sen passar ju jag också på att pyssla lite när vi är där.

Tisdagen tillbringade jag hela dagen på jobbet då det saknades folk på kvällen medan Pappa och farmor var ute på stan tillsammans med Molly under em.

Jag saknar lilla busfröet så det gör ont i hjärtat när man inte varit hemma men jag har insupit desto mer av henne idag. Vi har busat med Hugo och lagt pussel jagat varandra och bara pustat ut. Hon är helt underbar, vår dotter. Så finurlig. Det märks att logiken börjar komma allt mer, pusslandet är lättare och hon handlar på ett sätt som kräver tanke och minne. Hon är så liten men ändå navet i våra liv!! Älskar henne och pappa mest i hela världen

Sen har vi äntligen börjar skymta anledningen till den rinnade näsan och febern, nya framtänder är på G i överkäken, hoppas att de bryter igenom snabbt och smärtfritt... och snart!

1 kommentar: